Påsklov!

Äntligen är det påsklov!! Det ska firas med en shoppingtur i Malmö imorgon :)

Vi vann!

I lördags var det Sångarstriden / The Show Must Go on på Kårhuset. Det är en musiktävling där olika sektioner på LTH har ett 12-minutersbidrag, ungefär som ett kortare spex. Vi (kemisektionen) kammade hem segern! Vårt tema var en Aladdinask, där pralinerna slogs om vem som skulle få stanna kvar i asken. Klockrent!   
Själv hade jag varit med och byggt dekoren (som bland annat bestod av en gigantisk köttbulle), så lite delaktig i segern kände man sig allt. Om jag får tag i några bra bilder så lägger jag ut dem!

To keep or not to keep?



Var på stan idag och hittade ett par hängslebyxor och en skjorta/klänning på H&M som föll mig i smaken. Och eftersom jag inte kunde bestämma mig vilken jag helst ville ha så fick det bli båda. Fast jag funderar på att kanske lämna tillbaks klänningen. Eller ha den ikväll? Byxorna ska jag behålla i alla fall. Tror jag.

Sabines födelsedagsmiddag

Sabines f?delsedagsfest
Jag, Hanna, Sabine, Helena, Karolina & Christine

Såhär trevligt hade vi i fredags hos Sabine. Det bjöds på pizza och tårta och kvällen avslutades på Hallands!
(Dessutom konstaterade jag att det inte är någon höjdare att vara proppmätt i en åtsittande klänning. )

Senaste projektet



Audrey Hepburn

Mitt senaste projekt är att måla av denna tavlan. Har börjat skissa lite, men huu vad svårt det är! Får se om jag vågar lägga ut bild sen :).

PS. Tycker att det kommenteras väldigt dåligt! Lite feedback, tack!

Tjejmiddag

Tjejmiddag
 Glömde visst publicera den här bilden från förra helgen. Middag plus melodifestival hos Hanna och sedan utgång till ÖGs. En perfekt kväll!

Helg!

Efter en fullspäckad vecka är det äntligen helg! I helgen ska jag bl.a. skriva låtar med bandet, se film med mamma och pappa och fixa så att den %&#! sladden till trummorna fungerar. Det är väl typiskt när man försöker få det att funka och så har förstärkaren 10 000 olika inputs. Och när man äntligen tror att det är rätt så har sladden gått sönder! Hur gick det till? Suck!

Min nya leksak

Min nya leksak

Såhär ser det alltså ut! Det är grymt kul att spela till sina favvo-låtar via mp3-spelaren. 32 kompletta trumset förprogrammerade.. What more can I say? :)

Dagens second hand

Dagens second hand

Idag kilade jag ner en sväng på stan efter tentan. Gick först in på H&M men hittade inget som föll mig i smaken.
I vintage-butiken la jag vantarna på den här blåa blusen för ynka 59 spänn! Fullkomligt älskar puffärmarna och kragen!

Stilikon

Stilikon
Diverse bilder på Twiggy

Såhär vill jag se ut i vår!

Ellosklänning

Kl?nning
I veckan fick jag mina saker från Ellos levererade. Såhär ser klänningen ut :)

Tenta på måndag!

Seg blogg

Hmm.. varför går det inte att ladda upp bilder? :(