Dagens kap

Äntligen är det säsong för loppis på Esplanaden! Man går aldrig tomhänt därifrån. Inte ens om man anstränger sig.
-Väska 5 kr
-Kofta 10 kr
-Halsband 20 kr





Var även en sväng på H&M. Då fyndade jag dessa härliga solbrillor i rätta tantstuket, 59 :-! 
solglas?gon

Har också varit på skolan idag och skrivit labbrapport till gentekniken. Suck!
Snart är det i alla fall valborg, vilket syntes utanför Systemet där kön ringlade sig lång idag. Får hoppas på lite sjysstare väder tills dess!  
So long!

Modevisning i Glimåkra

I helgen besökte vi Glimåkra folkhögskola som hade öppet hus. Som vanligt hade Ina gjort massa fint! Här är några bilder från modevisningen:


Min klänning på bild nr. 1! (julklapp från Ina)

visn1
Coolaste kreationen.

visn9
Efter visningen: Affe, Kenneth, Ina, jag & Jörgen.

Copenhagen

Förra helgen var vi en tur över i Köpenhamn för att fira Lena & Kenneths silverbröllopsdag.
Vi gick på Ströget (jag var duktig och ekonomisk, köpte endast några akrylmålarpenslar!), käkade god mat och besökte Louis Tussauds vaxkabinett.

kph3
Solbrillorna åkte på, jojomensan!


kph2kph1


Labbvecka

Har varit lite kass på att uppdatera den sista tiden.. Ska försöka bättra mig!
Min Audrey Hepburn tavla är snart klar. Har bara några detaljer jag ska fixa, sedan kommer bild!


Grillning, film & vin

I torsdags hade vi lite grillning här hemma på balkongen. Okej, det var rätt kallt men vi försökte i alla fall sitta ute ett litet tag (med några lager tröjor och halsdukar)! Sedan flyttade vi in och kollade på karnevalsrevyn och Borat och njöt av lite vin.


Sandals

Sandals

Har nu införskaffat vårens/sommarens pjuck: sandaler i mjukt skinn. Som en dröm för fossingarna! De inhandlades i en skobutik i Halmstad, är av märket Ten Points.


 


En månad kvar...

Om en månad (5 maj) går Lundaloppet av stapeln. Mitt mål är att komma in på under 50 minuter. Bäst att sätta igång och träna på allvar! (Annars springer jag milen typ en gång om året (max), hehe.)
Nån mer som ska springa?

Resultat från shoppingturen i Malmö

Resultat fr?n shoppingturen i Malm?

Under lördagens shoppingtur i Malmö hittade jag bl.a. den här tröjan och sjalen. Båda från H&M!
Idag bär det av till mormor och morfar.